Sinds kort is het 14e bestuur der sv. IDent aangesteld. Zij zullen zich dit jaar flink in gaan zetten voor de vereniging en ze zullen hun best doen het ook voor jullie een leuk jaar te maken. Met trots stellen we jullie voor:
Voorzitter: Manuela Douma
Secretaris: Kyra Engelbertink
Penningmeester: Jade Verbrugge
Interne Zaken: Manuela Douma
Externe Zaken: Kyra Engelbertink & Jade Verbrugge

Sinds kort is het 13e bestuur der sv. IDent aangesteld. Zij zullen zich dit jaar flink in gaan zetten voor de vereniging en ze zullen hun best doen het ook voor jullie een leuk jaar te maken. Met trots stellen we jullie voor:
Voorzitter: Robin Dadema
Secretaris: Femke de Groot
Penningmeester: Myrthe Zwart
Interne Zaken: Femke de Groot en Myrthe Zwart
Externe Zaken: Robin Dadema

Sinds kort is het 12e bestuur der sv. IDent aangesteld. Zij zullen zich dit jaar flink in gaan zetten voor de vereniging en ze zullen hun best doen het ook voor jullie een leuk jaar te maken. Met trots stellen we jullie voor:
Voorzitter: Letisha Luimes
Secretaris: Sibe Stein
Penningmeester: Samira Leenders
Interne Zaken: Dirkje van Kempen
Externe Zaken: Letisha Luimes & Sibe Stein

Het 11e bestuur der sv. IDent is aangesteld! Met trots mogen wij jullie voorstellen aan het bestuur dat zich dit jaar weer vol op wilt gaan inzetten voor de vereniging:
Voorzitter: Fleur Obdeijn
Secretaris: Vera Paardenkooper
Penningmeester: Janine Welling
Interne Zaken: Romi Dahmen
Externe Zaken: Sanne Oude Nijeweme
Deze 5 toppers van de opleiding Forensisch Onderzoek zullen dit jaar er alles aan gaan doen om weer een top jaar voor ons neer te zetten! Wij willen jullie veel succes, maar vooral veel plezier wensen het komende jaar!

De 4n6 van het studiejaar 2019-2020 staat online! De manier om in je zomervakantie toch nog even lekker terug te blikken op alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is. Zo vindt je het complete jaaroverzicht in de activiteitlijn, staan er mooie verslagen in over het ledenweekend en de Batavierenrace, maar kun je ook een paar interviews lezen met onder andere Peter Sjabbens en Frank van de Goot! Ook alle commissies laten nog één keer van zich horen dit collegejaar, evenals het bestuur. Al met al is het weer de moeite waard om terug te lezen wat voor een bewogen jaar we achter de rug hebben.

Je vindt de 4n6 als je inlogt onder het kopje media.